Betingelser for denne serviceaftale:
- Serviceaftalen skal bestilles samtidig med køb af ny desktop printer eller senest 14 dage efter købet.
- Hver serviceaftale er tilknyttet én printer/serienummer.
- Printer indsendes til mPrint ApS
- Konstateres der defekte dele, fremsendes der tilbud på dette. Forbrugte reservedele faktureres særskilt, såfremt reparationen ønskes udført.
Timeforbrug ifm. med udskiftning af evt. reservedele er indeholdt i serviceaftalen. - Konstateres der fejl eller mangler under eftersynet som måtte høre under garantien, sørger vi for indsendelse af printer til producenten.
- Printeren sendes som ofte retur samme dag eller senest dagen efter. Skulle uheldet være ude, at printeren f.eks. skal indsendes til producenten, kan vi stille en serviceprinter til rådighed.
Som med biler, er det vigtigt at ens labelprinter hele tiden er vedligeholdt. Der ses mange eksempler på f.eks. printhoveder, der ikke er vedligeholdt og som hurtigt begynder at have defekte dots. Dette ses som hvide lodrette streger ned gennem printet. Printhovedet er den dyreste og mest udskiftede reservedel og det anbefales derfor at vedlige det grundigt.
Se her hvilke printere serviceaftalen dækker.
Har du spørgsmål, så sidder vi klar til at hjælpe på mail info@mprint.dk eller tlf. 7199 6969.